شرکت تجارت بین الملل اطلس پگاه

با ما در تماس باشید

تلفن: ۳۳۹۰۹۰۲۰ – ۰۲۱

تلگرام – واتس اپ: ۰۹۳۷۰۶۰۵۶۶۲

پست الکترونیک: info@atlaspegah.com

دفتر مرکزی: تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بعد از پامنار، پلاک ۳۴۱

 

دستگاه Dramix eyed اندازه‌ گیری کنترل کیفیت بتن در محل

دستگاه Dramix eyed اندازه‌ گیری کنترل کیفیت بتن

دستگاه Dramix eyed اندازه‌ گیری کنترل کیفیت بتن در محل

  • به طور مداوم اندازه‌گیری می‌کند
  • نمایش داده در لحظه‌
  • تبدیل داده‌ها به گزارش‌های استاندارد
  • قابل اطمینان‌تر و دقیق‌تر نسبت به سایر روش‌های کنترل کیفیت

دستگاه Dramix eyed اندازه‌ گیری کنترل کیفیت بتن در محل

Dramix eyed یک دستگاه اندازه‌گیری خودکار است که میزان همگن بودن و توزیع فیبر فولادی بتن را در مخلوط بتن اندازه‌گیری می‌کند. این روش به عنوان جایگزینی دقیق‌تر و کاربرپسندتر برای روش‌های دستی به کار می‌رود. Dramix eyed نمودارها را تولید و در قالب گزارش‌های استاندارد ارائه می‌دهد که گواهی همخوانی مسلح‌شدن بتن با حدود معمول تقویت بتن می‌شود.

 

پیشنهاد خرید
مفتول ARMOR0.000.00خرید کنید

دستگاه Dramix eyed اندازه‌ گیری کنترل کیفیت بتن

فعالیت خودکار

دستگاه Dramix eyed متصل به شوت کامیون‌های بتنی بوده و با عبور مخلوط بتن از سنسورهای دستگاه، به طور مداوم تجزیه و تحلیل میزان تقویت در مخلوط بتن را انجام می‌دهد. پس از هر بار کامیون، مسئول کنترل کیفیت یک گزارش کیفی دریافت می‌کند که قابل بررسی روی هر دستگاه موبایلی که اتصال WiFi دارد است. این موضوع اجازه می‌دهد در صورت تناقض با استاندارد، مداخله و اصلح فوری صورت گیرد.

کاربرپسند

Dramix eyed گزارش‌های بسیار با کیفیت ارائه می‌دهد. این امکان نیاز به روش‌های دیگر که وقت‌گیر بوده و کار فشرده نیاز دارند (مانند روش شستشو) را حذف می‌کند.

دقیق

از آنجا که تجزیه و تحلیل به طور خودکار انجام می شود ، هیچ جایی برای خطای انسانی وجود ندارد. روش‌های دیگر اغلب تقویت بتن را در نمونه بررسی می‌کنند در حالی که Dramix eyed روی کل مخلوط بتن بررسی کرده و گزارش دقیق از کل بار بتن می‌دهد. از آنجایی که نیازی به کالیبراسیون نیست، گزارش‌های دقیق‌تری نسبت به روش‌های القایی به دست می‌آید.

استاندارد

داده‌ها از طریق شبکه‌ی اینترنت تلفن همراه به سرور اصلی منتقل می‌شود و در نمودارهایی شفاف که به سادگی قابل خوانش هستند قرار می‌گیرد.

کاربردها

  • تقویت بتن

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *