شرکت تجارت بین الملل اطلس پگاه

با ما در تماس باشید

تلفن: ۳۳۹۰۹۰۲۰ – ۰۲۱

تلگرام – واتس اپ: ۰۹۳۷۰۶۰۵۶۶۲

پست الکترونیک: info@atlaspegah.com

دفتر مرکزی: تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بعد از پامنار، پلاک ۳۴۱

 

تقویت آسفالت مبتنی بر فولاد برای جلوگیری از ترک

تقویت آسفالت مبتنی بر فولاد

تقویت آسفالت مبتنی بر فولاد برای جلوگیری از ترک

  • عمر مفید کاری طولانی
  • صد در صد قابل بازیافت
  • قالب کاربرپسند

تقویت آسفالت مبتنی بر فولاد برای جلوگیری از ترک

در زمان نصب و نیز هزینه‌های تعمیر و نگهداری پوشش آسفالت صرفه‌جویی کنید. محصول Fortifix یک لایه‌ی درونی برای جلوگیری ترک و ضد بازتاب است که از سیم فولادی برای بازسازی‌های جاده‌ای غیر سختاری به راحتی قابل استفاده است. نه تنها این محصول عمر مفید طولانی دارد، بلکه ۱۰۰ درصد قابل بازیافت است.

پیشنهاد خرید
مفتول ARMOR0.000.00خرید کنید

تقویت آسفالت مبتنی بر فولاد برای جلوگیری از ترک

عمر مفید کاری طولانی

Fortifix سفتی بالای خود و کشیدگی مطلوب را پس از نصب و با وجود بار ترافیکی سنگین و مداوم حفظ می‌کند. دلیل عملکرد بهتر فولاد را می توان در انکوریج بهبود یافته از فولاد در آسفالت یافت و با استحکام کششی کمتر در ارتباط است.

این محصول از طریق شبیه‌سازی‌های المان محدود (FEM) به خوبی تنظیم شده است. آزمون های عملکرد گسترده، از جمله آزمون های خمش ۳ نقطه ای ، آزمون های پلیت حرارتی و آزمون های چسبندگی نشان داد که لایه‌ی دو گونه دارای سفتی کششی بالا بوده و زمان خستگی را به طور معنی داری افزایش می‌دهد.

صد در صد قابل بازیافت

جداسازی کامل فولاد و آسفالت: خواص مغناطیسی فولاد اطمینان می‌دهد که جداسازی کامل فولاد و آسفالت ممکن است و به این ترتیب بازیافت ۱۰۰ درصدی هر دو متریال فولاد و آسفالت ممکن است.

قالب کاربرپسند

Fortifix نصب سریع و صحیح را فراهم می‌کند. لایه‌ی داخلی به صادگی می‌تواند پهن شود، چه با دست و چه با دستگاه، همچنین قابل استفاده روی سطوح صاف و ناصاف است. محکم و ثابت کردن بیشتر یا حفاظت اضافی نیاز نیست. ویژگی در هم تنیده شدن سیم‌های سه بعدی چسبندگی را بهبود می‌بخشد. برای پایداری و ثبات بیشتر، این محصول روی شبکه پلاستیکی یا حامل‌های غیر بافته نیر عرضه می‌شود.

کاربردها

  • ساخت و ساز
  • محصولات گچ

مزایا

  • عمر مفید کاری طولانی
  • صد در صد قابل بازیافت
  • قالب کاربرپسند

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *