شرکت تجارت بین الملل اطلس پگاه

با ما در تماس باشید

تلفن: ۳۳۹۰۹۰۲۰ – ۰۲۱

تلگرام – واتس اپ: ۰۹۳۷۰۶۰۵۶۶۲

پست الکترونیک: info@atlaspegah.com

دفتر مرکزی: تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بعد از پامنار، پلاک ۳۴۱

 

فیبر فولادی بتن مسلح خطوط تونل

فیبر فولادی بتن مسلح برای خطوط تونل

فیبر فولادی بتن مسلح خطوط تونل

  • استفاده ساده و انعطاف پذیر
  • ایمنی و پایداری بهبود یافته
  • تقویت و مسلح‌سازی چند جهته و ماندگار

فیبر فولادی بتن مسلح خطوط تونل

پیشنهاد خرید
مفتول ARMOR0.000.00خرید کنید

فیبر فولادی بتن مسلح خطوط تونل

پیشنهاد خرید
مفتول مسوار0.000.00خرید کنید

فیبر فولادی بتن مسلح Dramix برای ساخت تونل

فیبرهای فولادی Dramix، ویژگی های درست را به پوشش بتنی شما اضافه می کند تا پاسخگوی خواسته های بالا در ساخت تونل های مدرن باشد. برای افزایش ضریب اطمینان و عمر مفید کاربری تونل‌های بتنی، فیبرهای بتن ما طراحی شده‌اند تا کنترل ترک‌ها را در فشار بالا بیشتر کنند و خرابی در مفصل‌های اتصالی را به حداقل برسانند.

 

مسلح‌سازی بهینه و رسیدگی آسان همراه با صرفه‌جویی در وقت
تقویت با فیبر فولادی، تقویتی چند جهته را به ارمغان می‌اورد که از لبه‌های سازه‌ی بتنی شما را از پوسته پوسته شدن محافظت می‌کند. الیاف مقاومت در برابر ترک سازه‌های بتنی شما را بهبود می بخشند و باعث می شوند که در کل طول عمر خدمات آن را بیشتر و به سازه‌ای امن‌تر و مطمئن‌تر تبدیل می‌کند. استاده از فیبر ساده است زیرا به راحتی و مستقیم در بتن میکس می‌شود. این کار زمان و نیروی لازم جهت حمل و نقل و نصب مش سنتی یا میلگرد را از بین می‌برد. استفاده از فیبر فولادی در قطعه‌های پیش‌ساخته‌ی تونل، هزینه‌های ساخت و نگهداری از قفس‌های مسلح‌سازی را حذف می‌کند.

 

چرا از فیبر فولادی Dramix برای این کاربرد استفاده کنیم؟
الیاف فولادی Dramix طوری طراحی شده‌اند که لنگرگاه‌هایی قوی‌تر به دست آیند و ویژگی‌های سیم را در حالتی بهینه داشته باشید همچون شکل ظاهری، استحکام و مقاومت. این موضوع باعث رسیدن به سطوحی از عملکرد بتن می‌شود که پیش از این ناممکن بوده‌اند. بتن تقویت شده با آخرین نسل از فیبر فولادی Dramix محکم شدن در هنگام خم شدن از خود نشان می‌دهند. فیبرها همچنین باعث کم کردن ریسک شکستگی پوسته در مفاصل اتصالی می‌شوند که کاهش نفوذپذیری پوشش بتنی را به همراه دارد. از آنجا که الیاف فولادی با پوشش ضدزنگ سازگار با محیط زیست عرضه می‌شوند، ویژگی‌های مانند سطح صاف، به دور از خوردگی و دوام بالا را در خود دارند. فیبر فولادی Dramix سطح بالایی از جذب انرژی را در بتن ایجاد می‌کند که استحکام خمشی زیادی را فراهم می‌کند.


عملکرد ثابت شده
دانشگاه رم (Tor Vergata) چندین تست ستون (beam) و آزمون خم در مقیاس بزرگ را روی قطعات پیش‌ساخته‌ی بتنی مسلح شده با فیبر فولادی Dramix انجام داده تا مقاومت آن در برابر خم شدن و نیروهای جک را اندازه‌گیری کند.

همانطور که در نمودارهای زیر دیده می‌شود استفاده از فیبر فولادی چهار بعدی Dramix به طور قابل توجهی ظرفیت باربری قطعات پیش ساخته را بهبود می‌بخشد.

نتایج به دست آمده نشانگر رفتار سخت‌شدن پس از ترک خوردن هم در آزمون ستون (beam) و هم در قطعات پیش‌ساخته است که باعث کنتر بهتر ترک خوردن و دوام بیشتر می‌شود.

نتیجه آزمون خمش در ۴D 80/60 BG EN 14 651 نشان دادن عملکرد کلاس ۵e بر اساس کد مدل ۲۰۱۰

کاربردها

  • تقویت بتن
  • محصولات مرتبط
  • فیبر فولادی بتن مسلح

مزایا

  • استفاده‌ی آسان و انعطاف پذیر
  • انبار کردن آسان و کاهش حضور کربن
  • تقویت چندجهته‌ی پایدار
  • ثبات و ایمنی بهبود یافته

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *