شرکت تجارت بین الملل اطلس پگاه

با ما در تماس باشید

تلفن: ۳۳۹۰۹۰۲۰ – ۰۲۱

تلگرام – واتس اپ: ۰۹۳۷۰۶۰۵۶۶۲

پست الکترونیک: info@atlaspegah.com

دفتر مرکزی: تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بعد از پامنار، پلاک ۳۴۱

 

خلاصه مصاحبه مدیر عامل شرکت تجارت بین الملل اطلس پگاه با پایگاه خبری فلزات آنلاین

جستجو
مصاحبه مدیر عامل شرکت تجارت بین الملل اطلس پگاه با پایگاه خبری فلزات آنلاین
رشد کمی و کیفی تولید همگام با ارائه محصولات جدید در بازار – خلاصه مصاحبه مدیر عامل شرکت تجارت بین الملل اطلس پگاه با پایگاه خبری فلزات آنلاین

فهرست مطالب مقاله خلاصه مصاحبه مدیر عامل شرکت تجارت بین الملل اطلس پگاه با پایگاه خبری فلزات آنلاین

رشد کمی و کیفی تولید همگام با ارائه محصولات جدید در بازار – خلاصه مصاحبه مدیر عامل شرکت تجارت بین الملل اطلس پگاه با پایگاه خبری فلزات آنلاین

در این گزارش به تحلیل و بررسی نقاط قوت و دستاوردهای شرکت صنایع مفتولی زنجان از دیدگاه مدیرعامل شرکت تجارت بین الملل اطلس پگاه، آقای مصطفی مالکی تهرانی، پرداخته می شود. ایشان در مصاحبه ای با «فلزات آنلاین» به تشریح سیر تحول و پیشرفت های این شرکت معتبر در صنعت فولاد و ارتباطات تجاری موفق آن با اطلس پگاه می پردازند.

پیشنهاد خرید
مفتول پیش تنیده0.000.00خرید کنید

خلاصه گزارش:

مصطفی مالکی تهرانی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» بیان کرد: تاریخچه فعالیت مجموعه ما به سال ۱۳۲۰ شمسی برمی گردد؛ زمانی که کسب وکار خود را در قالب یک کارگاه حقیقی در عرصه تولید و بازرگانی انواع لوازم فلزی ساختمانی و کشاورزی آغاز کردیم و در ادامه تصمیم به ثبت یک شرکت حقوقی با نام تجارت بین الملل اطلس پگاه گرفتیم.

در حال حاضر ما فعالیت خود را بر روی بازرگانی محصولاتی همچون انواع الکترودها شامل الکترود آلومینیوم، جوشکاری «TIG»، چدن، روکش کاری سخت، فولادهای آلیاژ بالا و ضد زنگ، فولادهای آلیاژی با پایه مس و پایه نیکل، فولادهای معمولی و کم آلیاژ، سیم جوش های زیرپودری و «MAG-CO2» و انواع مفتول ها شامل مفتول آرمور «ARMOR»، پیش تنیده، شاخه گالوانیزه و مسوار، طوقه لاستیک، فنر، فولادی کشیده شده «HC، LC و چهارگوش»، فولادی گالوانیزه «ACSR» و گالوانیزه معمولی متمرکز کرده ایم.

آقای مالکی تهرانی از تاریخچه طولانی و همکاری مستمر اطلس پگاه با شرکت صنایع مفتولی زنجان یاد کرده و بر کیفیت بالای محصولات و خدمات پس از فروش آن تاکید دارند. این شرکت که از سال 1363 با تولید مفتول فولادی در بازار حضور دارد، به خاطر توانایی خود در معرفی محصولات جدید و تنوع بخشی به سبد تولیداتش شناخته شده است.

رشد کمی و کیفی تولیدات و تمرکز بر نیاز بازار از ویژگی های بارز صنایع مفتولی زنجان است. اطلس پگاه از محصولات متنوعی نظیر انواع الکترودها و مفتول ها بهره می برد و توانسته با تامین مستمر این محصولات، نیازهای بازار را پاسخ دهد. شرکت صنایع مفتولی زنجان با بررسی دقیق و کارشناسانه شرایط بازار، محصولات مورد نیاز اطلس پگاه را تامین کرده و به توسعه سبد تولیدات خود پرداخته است.

اهتمام به حفاظت از محیط زیست و تولید پایدار از دیگر محورهای این گزارش است. شرکت صنایع مفتولی زنجان با راه اندازی اولین خط اسیدشویی بسته در خاورمیانه، نشان داده است که محافظت از محیط زیست را جدی می گیرد و این امر به بهبود استانداردهای سلامت کارکنان و افزایش کیفیت محصولات منجر شده است.

در نهایت، آقای مالکی تهرانی با اشاره به اهمیت صنعت فولاد در اقتصاد جهانی و موقعیت برجسته ایران به عنوان یکی از ۱۰ تولیدکننده برتر فولاد جهان، آینده روشنی را برای این صنعت پیش بینی می کند و ابراز امیدواری می کند که با رفع چالش های پیش رو، شاهد رشد و پیشرفت بیشتر در این بخش باشیم.

این گزارش نشان دهنده تعهد و تخصص شرکت صنایع مفتولی زنجان در تولید محصولات باکیفیت و توجه به نیازهای مشتریان و حفاظت از محیط زیست است، و همچنین تأکیدی است بر ادامه همکاری مثبت و سازنده بین اطلس پگاه و این مجموعه فولادی.

مصاحبه مدیر عامل شرکت تجارت بین الملل اطلس پگاه با پایگاه خبری فلزات آنلاین
مصاحبه مدیر عامل شرکت تجارت بین الملل اطلس پگاه با پایگاه خبری فلزات آنلاین
پیشنهاد خرید
طناب فولادی0.000.00خرید کنید

خلاصه مطالب مصاحبه با مدیرعامل شرکت تجارت بین الملل اطلس پگاه:

  • شرکت اطلس پگاه از سال 1363 با شرکت صنایع مفتولی زنجان همکاری دارد و بخشی از محصولات فولادی خود را از این شرکت تامین می کند.
  • صنایع مفتولی زنجان به دلیل توجه به تنوع بخشی، معرفی محصولات جدید، و ارتقاء کیفیت تولیدات، به عنوان یکی از برجسته ترین تولیدکنندگان مفتول فولادی در ایران و خاورمیانه شناخته می شود.
  • اطلس پگاه فعالیت خود را از سال 1320 آغاز کرده و در حال حاضر بر تجارت محصولاتی چون انواع الکترودها و مفتول های فولادی متمرکز است.
  • شرکت صنایع مفتولی زنجان محصولات خود را بر اساس نیاز بازار تولید می کند و به تمایز در بازار و تامین نیازهای مشتریان توجه ویژه ای دارد.
  • مدیریت شرکت صنایع مفتولی زنجان با ترکیبی از سه نسل، به بهبود مستمر فرآیندها و رضایت مشتریان می پردازد.
  • صنایع مفتولی زنجان به محیط زیست توجه دارد و اولین خط اسیدشویی بسته در خاورمیانه را برای حفاظت از محیط زیست اجرا کرده است.
  • با وجود نوسانات قیمت فولاد، بازار جهانی این فلز استراتژیک رو به رشد است و ایران نیز با تولید 31.6 میلیون تن فولاد خام، جزو 10 تولیدکننده برتر جهان است.
  • مدیرعامل شرکت تجارت بین الملل اطلس پگاه بر آینده ای روشن برای صنعت فولاد ایران و جهان تاکید دارد و امیدوار است با رفع چالش ها، شاهد رشد اقتصادی کشور باشیم.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *